onsdag 15. august 2012

Deilige august!


August er en nydelig måned... Det er noe med den deilige litt skarpe luften om morgenen som minner oss om at sommeren snart er forbi og høsten står i anmarsj! For meg betyr august skolestart og jeg tar snart fatt på mitt siste skoleår i sykepleieutdanningen min...Skal bli deilig å bli ferdig!


Har blitt litt opphold i blogginga da tiden flyr, og vips er det gått flere dager siden sist! I helga var jeg og 2 venninder på loppis og auksjon. Der var det såå mye folk at man nesten gikk i kø for å se på loppene! Ble ikke den største handelen men jeg fikk tak i noen godbiter. Blant annet denne lykten med glasskuppel. Kjempesøt! Den passer super nå når vi går inn i den mørke høsttiden! Kuppelens farge gir lyset en søt rosaaktig farge..







Fant også noen flere grytekluter til den lille samlingen min! Har lært meg at på loppis gjeller det å grave til bunns i alle kasser og esker på jakt etter godbiter!







Gleden var stor da et nydelig blått forkle dukket opp i alt "rotet". Tror dette var dagens funn da jeg kun betalte 2.50 for det. !


Et lite kunstverk i sart rosafarge.


Loppis er gøy å enda gøyere er det når man er flere om interessen. Kan tro vi koste oss under auksjonen.!

Ha en fin kveld og nyt augustkvelden i fulle drag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor:-)