fredag 3. august 2012

Yes, det er sommer! Å ingenting er stress......

Vi har hatt en nydelig dag her i byda med sol og deilig vær!
Syns det passer å pynte litt ute på hagebordet når kaffen serveres ute!
Siden vi tok på tur til Egersund for å handle litt ble middagen nyt på kina`en der. Deilig...
Etterpå vanket det litt shopping på Kid og mannen fikk en runde på Biltema!





Jeg samler på vaser og flasker , da spesielt gamle medisinflasker som jeg bare ELSKER!
Har to skikkelig gamle, fra rundt 1930.
Her har jeg samlet hagens blomster å satt sammen til et fint blikkfang!

 


                          Og med litt varme skyter også agurkplanten min ut med svære agurker!

Var så heldig å finne 2 flotte lysmansjetter på bruktbua idag. Har ønsket meg sånne men har ikke helt funnet de rette. Disse ga jeg gladelig 20 kr stk for!

Blir så uendelig glad for slike loppefunn! Fant også en gammel "bedehus" kopp. Stemplet Christiania Glassmagasin 1753. Noen som har annet stentøy i dette, eller kjenner til det???
               Ha en fin kveld alle sammen!