søndag 8. juli 2012

Bonderomantisk kjøkken

Kjøkkenet mitt er en salig blanding av nytt,brukt,antikk og gammelt interiør! Jeg kan betrakte meg selv som et "kjøkkenmenneske", jeg trives på kjøkkene med andre ord.
 Da jeg flyttet inn på gården var alt hvitt og trehvitt. Jeg har helt til nå nylig overlevd med trehvite karmer og eggehvite vegger....helt til en kveld....
 Da ble det hele malt med en blå farge som jeg lenge har pønsket på. I spannet så den fryktelig ut, men fin , det ble den!
 Her ser du en del av mine bruktfunn, blant annet en tallerkenhylle som jeg fant på loppis.
De små krydderkrukkene fantes allerede på gården og lykken var stor da de åpenbarte seg i et skap.
 Den gamle sengen har jeg kjøpt brukt fra en dame i stavanger, hun mente den var ca 100 år. Den fungerer som en "daybed" og ble flittig tatt i bruk så fort den kom i hus.
Har en del sølvplett med rosemønster som jeg har arvet fra min snille sjef. Kannen er selvfølgelig et bruktfunn og ble med hjem etter sist loppebesøk! Ga hele 5 kr for den, utrolig!!!!!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen et lite spor:-)