lørdag 28. juli 2012

Gjenbruk i drivhuset


Jeg har som tidligere nevnt et søtt lite drivhus i hagen. Dette fikk jeg av min kjære til bursdagen og det blir flittig brukt. I drivhuset har jeg en del gjenbruksfunn og litt arvegods. Her er det deilig å sitte å nyte hagen og naturen rundt. Selv når det regner.








 Etter at alle blomstene flyttet ut i hagen ble det liksom litt tomt. Derfor passet det bra å hente inn litt blåklokker! Så nydelige blomster! Bare synd de ikke holder så lenge i vase....Duken er også et gjenbruksfunn fra en bruktbutikk i nærheten. Utrolig flott håndarbeid.

Den lille komoden fant jeg på finn.no. Den er en gammel vaskevanns kommode. Løfter du låkket er det plass til vaskevannsfatet og muggen holder til i skapet under. Jeg har både mugge, fat og en gammel påtte i emalje som passer fint til. Gammel emalje er bare så flott! Elsk......

I dag har meg og min kjære laget saft på skikkelig gammelt vis! Vi plukket bærene fra vår hage og mammas. Fikk 7 flasker deilig saft som kan nytes gjennom vinteren!

Nå dukes det for film og lørdagssnop her i huset.
Ha en fiiiin kveld, allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor:-)