tirsdag 10. juli 2012

Pip Home



Etter en lang dag på jobb og etter å ha plantet 100 thuja passer det fint med en kopp te før kvelden. Vi fikk heldigvis opphold mens vi jobbet. Ble veldig bra med thujahekk rundt hagen, jeg er så fornøyd!



Pip Servicet har jeg helt forelsket meg i. Det er bare såå koselig! Jeg startet å samle ganske raskt etter at det kom ut i butikkene og har en del. Ønsker meg veeldig kannen og noen større fat, kanskje til jul???
 Dette fikk jeg til min 24 års dag av min snille sjef. Hun er bare helt fantastisk. Serveringsbrettet fikk jeg av min søster for en stud siden. Det har en søt liten fugl på og ser veldig koselig ut. Jeg elsker å dandere kopper og kar koselig på brett før mat og drikke serveres... Lenge leve serveringsbrettene!!!!!!!!

Imorgen skal mamma og meg lage hylleblomstsaft. Da har jeg fri og skal bare kose meg!

Ha en flott uke alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen et lite spor:-)